۱۳۸۹ خرداد ۸, شنبه

سبزهای عزیز، برای تجمع بزرگ 22 خرداد به این نکته بسیار مهم توجه کنید.

توجه یاران جنبش سبز را به این نکته بسیار مهم جلب میکنم و از همه می خواهم که از تجربیات گذشته درس بگیریم و آن را در تظاهرات پیش رو در 22 خرداد ماه به کار ببندیم:
در تمامی تظاهرات و تجمعات پس از 16 آذر 88، رژیم به شدت در بازی های اطلاعاتی به ویژه در فضای سایبری قدر شده است. این نکته بسیار مهم است که از چند روز دیگر زمان و مکان برگزاری تجمع 22 خرداد را تعیین و قطعی نماییم و بین خودمان قرارداد کنیم که هیچ عامل درونی و برونی، نتواند زمان و مکان این قرار را تغییر دهد.
در تمامی تظاهرات پس از 16 آذر، متاسفانه چند روز قبل از تجمع، عده ای در شبکه های اجتماعی دائماً خبرهایی مبنی بر تغییر زمان و مکان تجمعات می دادند و بقیه را دعوت به تبلیغ در مورد این مکان و زمان جدید میکردند و متاسفانه مورد استقبال عده زیادی از کاربران این شبکه ها قرار میگرفت و این باعث میشد که کسانی که قصد شرکت در تظاهرات را داشتند (ازجمله خود من و بسیاری از کسانی که می شناسم)، دچار گیجی و سردرگمی شده و به طور ناخواسته در چند نقطه شهر و در چند زمان مختلف پراکنده گردند.
از همه سبزهای عزیز می خواهم که در این زمینه هوشیار باشند و اولاً هرچه سریعترمکان و زمان برگزاری تجمع را تعیین نمایند، ثانیاً تحت هیچ شرایطی، تاکید میکنم هیچ شرایطی، مکان و زمان برگزاری تجمع را تغییر ندهند و اگر در شبکه های اجتماعی با خبرها و لینکهایی مبنی بر تغییر زمان و مکان تظاهرات مواجه شدند، بدانند که یا کارهای اطلاعاتی رژیم جهت جلوگیری از جمع شدن سبزها در مکان و زمان واحدست و یا نادانی فردیست که آن لینک یا خبر را منتشر کرده است.
لطفاً اگر علاقه دارید که جنبش سبز از وقایع پیش رو در خرداد ماه، سربلند بیرون بیاید، تنها به این نوشته اکتفا نکنید و تا فرصت باقیست، درباره این نکته مهم، تبلیغ نمایید.

7 نظر:

ناشناس گفت...

روز کارگر هم همین طور شد، یکی گفت 11 یکی گفت 4،یکی گفت 5،همه سردر گم شدیم

ناشناس گفت...

آفرین. دقیقا حرف درستیه.لطفا به صفحه فیس بوک مهندس موسوی فشار بیارید تا بیشتر تبلیغ کنه. بجای اینکه اونجا بحث راهپیمای باشه , شده مثل روزنامه های اصلاح طلبی.

ناشناس گفت...

کاملا درسته

ناشناس گفت...

موسوی و کروبی باید تکلیف خود و ملت را روشن کنند. یا مردانه بایستند و بجنگند یا ملت به راه خود می رود. در غیر این صورت مردم قربانی ظالمان و سکوت موسوی و کروبی و ... می شوند.

فقط با دعوت علنی موسوی و کروبی و با حضور خودشان اقدام می کنیم.

ناشناس گفت...

من هم نظرم اینه موسوی و کروبی مسیر و ساعت تعیین کنند.
خیلی عالی میشه

ناشناس گفت...

منم نظرم همینه چه وضعشه اخه؟
هر دفعه ضایع میشیم ...من که دیگه عمرا گوش به این حرفا نمی دم
اگر راهپیمایی شد من بعد از 1ساعت میام بیرون وگرنه الاف نیسیم که وقت الکی هدر بدیم.
اینا هم که هی ما رو مسخره می کنن.
این موسوی هم که شورش رو در اورده .انقدر کتک خوردم که خسته شدم
اگه بلد نیست تجمع سازماندهی کنه بازم خونه نشین بشه بهتره
بازم می گیم مرگ بر دیکتاتور

ناشناس گفت...

منم نظرم همینه چه وضعشه اخه؟
هر دفعه ضایع میشیم ...من که دیگه عمرا گوش به این حرفا نمی دم
اگر راهپیمایی شد من بعد از 1ساعت میام بیرون وگرنه الاف نیسیم که وقت الکی هدر بدیم.
اینا هم که هی ما رو مسخره می کنن.
این موسوی هم که شورش رو در اورده .انقدر کتک خوردم که خسته شدم
اگه بلد نیست تجمع سازماندهی کنه بازم خونه نشین بشه بهتره
بازم می گیم مرگ بر دیکتاتور