۱۳۸۸ دی ۱۱, جمعه

آیا در این پاراگراف نشانه ای از به رسمیت شناختن دولت کودتا میبینید که رضایی و امثال آن دور برداشته اند؟

اعلام مسئولیت پذیری مستقیم دولت در مقابل ملت و مجلس و قوه قضائیه به نوعی که از دولت حمایت های غیرمعمول در مقابل کاستی ها و ضعف هایش نشود و دولت مستقیما پاسخگوی مشکلاتی باشد که برای کشور ایجاد کرده است . به یقین اگر دولت کارآمد و محق باشد خواهد توانست جواب مردم و مجلس را بدهد و اگر بی کفایت و ناکارآمد بود مجلس و قوه قضائیه در چهارچوب قانون اساسی با او برخورد خواهند کرد.
آیا در این بند از پیشنهادات مهندس موسوی برای آرام کردن فضای کشور، نشانه ای از به رسمیت شناختن دولت کودتا می بینید که آقای رضایی و امثال آن اینگونه دور برداشته اند؟
در این بند تنها گفته شده است که دولت باید مسئولیت پذیر باشد؛که واقعیت این است که مسئول رسمی تمام اتفاقات افتاده دولت نا مشروع و غیر قانونی هست. آیا در این مسئول بودن آنها تاکنون شک داشته ایم؟

6 نظر:

ناشناس گفت...

این در خواستها حتی در کشوری مثل زانگولا به رسمیت شناخته و مورد احترامه حتی اگه قانون جنگل هم اونجا حاکم باشه . حالا اگه دولتی نتونه این حداقل ها رو به مردمش بده خوب اون دیگه چه حاکم و دولتیه؟!!!

ناشناس گفت...

The only thing I can think of is that he didn't use the phrase 'Doolate-entesabi' instead if just 'dolat'. Rezaii and alike probably claim that by using the name 'doalt' Mousavi had recognized A.N.'s government to be legitimate.

ناشناس گفت...

سلام:
از به کار بردن فحش بدم میاد
اما دوستان چرا خودمان را به نفهمی بزنیم آیا موسوی وجهه ای در مردم داردکه پیشمهاد دهد. چرا در دوران اصلاحات پیشنهاد شبکه آزاد رو ندادی؟
اصلا آیا خواسته شما این بود؟شاید خود شما فعلا نفهمی.
خواسته شما این بود اقا تقلب شده حالا که فهمیدی اشتباه گفتی دنبال یه چیز دیگه هستی شاید خیانت به ملت
چون در دوران اصلاحات دست شما باز بود برای همین در نیت شما یقین به انحراف را پیدا کرده ام.

ناشناس گفت...

نمی دانم ایا کسی که معنی ازادی را نمیداند و فقط مشروب خوردن را و با وضعیت بسیار بد گشتن را و .... را آزادی میداند و اصلا" شناختی از سرور شهیدان ندارد چه توقعی باید داشت؟ خشبختانه عکس های طرفداران موسوی مشخص هست که چه فرقی هستند و باید هم فحش و ناسزا بدهند چون هنر دیگری ندارند!!شماها تا چند روز قبل که مجلس را هم همسو با خود می دانستید چطور شد الان انها هم غریبه شده اند؟! شما آیا می دانید چه کسانی از موسوی در دوره انتخابات حمایت کردند ؟ایا سرمایه دار را می شناسید ؟ برادر عزیز از خواب بیدار شوید موسوی نوچه ای بیشتر نبود و نیست او الان که اربابانش با توده عظیم ملت روبرو شداند او را تنها خواهند گذاشت و او فعلا" تبدیل به یک مهره سوخته شده است و دیگر اینکه دوستانی که به طرفداری از او پیام ارسال نموده و به دیگران فحش و مرگ گفته اند بگوئید همه می دانند چه تیپ آدمهائی از موسوی حمایت می کنند و وضعیت خانوادگی انان بر همگان روشن است بخود بیائید.... بخود بیائید

ناشناس گفت...

اقای هنرمند شما خواهشا مواظب باشین مهره سوخته نشی اوکی چون این دولت سرتو سری زیر اب می بره باادب

Unknown گفت...

امیدوارم که حق به حقدار برسه و حقیقتها اشکار بشن